Бедрадіна
Ганна Костянтинівна
ст. викладач
кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
E-mail: : annaconst16@ukr.net
ОСВІТА:

Одеський інститут народного господарства за спеціальністю «Економіка та соціологія праці», 1993

Аспірантура Одеського державного економічного університету за спеціальністю 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами» (2008-2011 рр.)

ДОСВІД РОБОТИ:

З 1999 р. – ТОВ «Селезньов Тур» , директор

З 2010 р. – Одеський національний економічний університет, кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу,викладач

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ:

Управління якістю туристичних послуг

ДИСЦИПЛІНИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ:
  • Організація транспортних послуг
  • Туроперейтинг
  • Управління якістю туристичних послуг
ПУБЛІКАЦІЇ:
Монографії:
  • Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку: монографія / за заг. ед.. Професора В.Г.Герасименка; авт. кол.: В.Г.Герасименко, С.С.Галасюк, С.Г.Нездоймінов, Г.К.Бедрадіна [та ін.]. – Одеса: Астропринт, 2013. - 304 с.
Навчально-методичні матеріали:
  • Практикум з дисципліни «Організація транспортних послуг» для студентів І-ІІІ курсів усіх форм навчання спеціальності «Туризм». (Укл. Г.К.Бедрадіна, А.В.Замкова – Одеса: ОНЕУ, ротапринт, 2012р. – 62 с.
Матеріали науково-практичних конференцій:
  • Бедрадина А.К. Взаимосвязь качества обслуживания и профессионального уровня работников на предприятиях туристической отрасли / А.К. Бедрадина / Матеріали І міжнародної науково-практичної конференції "Перспективи розвитку туризму і сфери послуг на міжнародному і національному рівнях". Випуск 1.- Луганськ: Знання. – 2006. С.38-41
  • Нездойминов С.Г., Бедрадина А.К. Рекрационный потенциал курортной анимации как фактор повышения качества туристических услуг / С.Г. Нездойминов, А.К. Бедрадина / Зб. наук. праць VI Міжнар. наук.-практ. конференції "Сфера розваг — важлива складова у підвищенні ефективності туристичного бізнесу", Донецьк. — 2006. С.113-115
  • Герасименко В.Г., Бедрадина А.К. Вибір і застосування методики оцінки якості послуг на туристичному підприємстві / В.Г. Герасименко, А.К. Бедрадина / Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. - Науки: економіка, політологія, історія. - 2008. - № 14(70). С.60-70
  • Герасименко В.Г. Бедрадина А.К. Взаємодія виробника і споживача у формуванні якості туристичних послуг / В.Г. Герасименко, А.К. Бедрадина / Проблемы и перспектива развития отечественного внутреннего и въездного туризма: природная и материально — техническая база, экономическая и социальная эффективность: Материалы X Междунар. науч.-практ. конф. студентов, магистров, аспирантов и молодіх ученіх (6-7 мая 2008г.) Отв. За віп.: д.т.н. проф. Г.М. Алейникова, Д.Е. Дмитриев / Донец. Ин-т турист. бизнеса. - Донецкб 2008. - С. 65-66
  • Герасименко В.Г. Бедрадина А.К. Сучасні тенденції в розвитку туристичного менеджменту у країнах Європейського Союзу / В.Г. Герасименко, А.К. Бедрадина / Проблемы и перспектива развития отечественного внутреннего и въездного туризма: природная и материально — техническая база, экономическая и социальная эффективность: Материалы X Междунар. науч.-практ. конф. студентов, магистров, аспирантов и молодіх ученіх (6-7 мая 2008г.) Отв. За віп.: д.т.н. проф. Г.М. Алейникова, Д.Е. Дмитриев / Донец. Ин-т турист. бизнеса. - Донецк, 2008.
  • Герасименко В.Г. Бедрадина А.К. Моніторинг якості туристичного продукту у туроператорській діяльності / В.Г. Герасименко, А.К. Бедрадина / Шляхи виходу України із світової фінансово-економічної кризи: Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених / Заг. Ред. д.е.н. Дубровицького В.І. - Донецьк: ТОВ «ДЕГІ», 2009. С. 32-34
  • Герасименко В.Г., Бедрадина А.К. Управління якостю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу / В.Г. Герасименко, А.К. Бедрадина / Сучасні технології управління туристи-ним та готельно-ресторанним бізнесом: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції 25 вересня 2009р. - Маріуполь: МДГУ, 2009.
  • Бедрадіна Г.К. Методика оцінки якості туроператорської діяльності / Г.К. Бедрадіна / Розвиток туризму в період економічної кризи: Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (м.Донецьк, 13-14 квітня 2010 р.). / Донецьк. ін-т турист. бізнесу. – Донецьк, 2010. С. 147-148
  • Bedradina G. Methods of research of tourist activity quality / G. Bedradina / Алтернативи за развитие на съвременния туризм: Сборник доклади от научна конференція. – Варна: Изд. «Наука и икономика», Икономически университет, 2010. С. 221-225
  • Ganna Bedradina, Viktor Gerasymenko Methodical Bases of Definition of Tourist Product Quality / Ganna Bedradina, Viktor Gerasymenko / Tourism: Economics and Busines: 1st International Scientific-Practical Conference Proceedings, - Tbilisi: Publishing House “UNIVERSAL”, 2010 – 358-361 p.
  • Бедрадіна Г.К., Герасіменко В.Г. Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві / В.Г. Герасименко, А.К. Бедрадина / Научно-практический журнал «Экономика Крыма». - 2010. - № 1(30)-с. 178-183.
  • Бедрадіна Г.К. Оцінка якості менеджменту туристичної фірми на основі ключових економічних показників // Вісник соціально-економічних досліджень. Вип. 40 / Оде. держ. екон. ун-т; Редкол.: проф. Зверяков М.І., проф. Ковальов А.І., проф. Буркинський Б.В., проф. Осипов В.І. проф. Максимов В.Ф., проф. Редькин О.С. та ін. – Одеса: ОДЕУ, 2010 – 412 с.
  • Ganna Bedradina Methods of Definition of Tourism Product Quality // Socio-economic Research Bulletin. Issue 41. Part 1 / Odessa State Economic University; Editorial board: prof. M.I. Zvryakov, prof. A.I. Kovalyov, prof. B.V. Burkynskiy, prof. V. Osypov, prof. O.S. RedkiO, prof. V.F. Maksymova et al. – Odessa:OSEU, 2011. – 134 p.
  • Бедрадіна Г.К. Проблемні питання впровадження міжнародніх стандартів в систему менеджменту якості туристичних підприємств // Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы девятой научно-практической конференции молодых ученых, аспирантов и студентов с международным участием. – Симферополь : ДИАЙПИ, 2011. – 463 с.
  • Бедрадіна Г.К. Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємстві // Наукові праці МАУП. – Київ: Випуск №1(28), 2011. 113-118 с.
  • Бедрадіна Г.К. Сучасні підходи до оцінюванняя якості послуг підприємств туризму // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. - Науки: економіка, політологія, історія. - 2011. - № 20(145)-с.50-59.
  • Бедрадіна Г.К. Самооцінка як основа удосконалення якості послуг туристичного підприємства // Туризм та зближення культур: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 12 жовтня 2011 р.).
  • Бедрадіна Г.К. Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві. Управління якістю послуг туристичного підприємства з використанням методу системного підходу // Вісник соціально-економічних досліджень. Вип. ….. Оде.нац.екон.ун-т; Редкол.:……. – Одеса: ОНЕУ, 2011 – ….. с.
  • Бедрадіна Г.К. Оцінка ступеню відповідності систем якості послуг вітчизняних підприємств туризму // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. - Науки: економіка, політологія, історія. - 2012. - № 5(157)-с.96-106. Участь у VII Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців на тему: «20-річчя СНД: від тоталітапиу до демократії (економікам, політика, суспільство)»
  • Бедрадіна Г.К. Опрацювання якості як інструмент забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства // Перспективи економічного розвитку держави, регіону, суб’єктів господарської діяльності: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції, Черкаси, 2 грудня 2012 р./ за ред. проф. Мігус І.П. – Черкаси: вид-во ТОВ «МАКЛАУТ» 2012. – 185 с.
  • Герасименко В.Г., Бедрадіна Г.К. Квалітологія як актуальний науковий напрям дослідження сфери туризму // Перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти: збірник тез за матеріалами Всеукр. наук.-практич. інтернет-конферен./ ред. кол. А.Л. Бержанір та ін. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. – 314 с.
  • Бедрадіна Г.К. Методичне забезпечення аналізу якості послуг туристичного підприємства // Матеріали VIII Всеукріїнської науково-првактичної конференції молодих науковців на тему «Процеси сучасної глобалізації і Україна», Одеса. – 66 с.
  • Бедрадіна Г.К. Визначення місця сфери туристичних послуг у стандартній міжнародній класифікації продукції // Актуальні проблеми розвитку економіки вконтексті глобальних викликів / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-ти річчю факультету міжнародної економіки 19-20 вересня 2013 р. – Одеса: «Атлант», 2013.- 296 с.
ONEU LOGO