Технічна підтримка

  • Моніторинг та усунення несправностей локальної мережі університету, каналів передачі даних, мережевого обладнання та серверів.
  • Ремонт та заміна комп'ютерної техніки та комплектуючих, які вийшли з ладу, або некоректно працюють.
  • Впровадження та супровід інформаційних підсистем організаційно-управлінської та фінансово-господарської діяльності університету.
  • Підтримка веб-сайту університету
  • Інші питання інформаційно-технічної інфраструктури університету

ПОРЯДОК

звернення до сектору технічного обслуговування ОНЕУ

Для того, щоб замовити технічну підтримку, або отримати консультацію з питань, які стосуються роботи Центру інформаційних технологій, необхідно:

  • Зателефонувати за номером сектору ТО, вказаним у контактних даних;
  • Переконатись, що ви зателефонували до сектору ТО;
  • Повідомити співробітнику ІОЦ наступне:
    • Свою посаду, прізвище, ім'я, по-батькові;
    • Назву підрозділу;
    • Номер навчального корпусу і приміщення, де необхідна технічна підтримка;
    • Детальний опис виниклої проблеми, ситуацію, за якої вона виникла, або була вперше виявлена;
    • Додаткові відомості, які можуть прискорити вирішення вашої проблеми;
  • Переконатись, що вашу заявку прийнято.