Технічна підтримка
- Моніторинг та усунення несправностей локальної мережі університету, каналів передачі даних, мережевого обладнання та серверів.
- Ремонт та заміна комп'ютерної техніки та комплектуючих, які вийшли з ладу, або некоректно працюють.
- Впровадження та супровід інформаційних підсистем організаційно-управлінської та фінансово-господарської діяльності університету.
- Підтримка веб-сайту університету
- Інші питання інформаційно-технічної інфраструктури університету
ПОРЯДОК
звернення до сектору технічного обслуговування ОНЕУ
Для того, щоб замовити технічну підтримку, або отримати консультацію з питань, які стосуються роботи Центру інформаційних технологій, необхідно:
- Зателефонувати за номером сектору ТО, вказаним у контактних даних;
- Переконатись, що ви зателефонували до сектору ТО;
- Повідомити співробітнику ІОЦ наступне:
- Свою посаду, прізвище, ім'я, по-батькові;
- Назву підрозділу;
- Номер навчального корпусу і приміщення, де необхідна технічна підтримка;
- Детальний опис виниклої проблеми, ситуацію, за якої вона виникла, або була вперше виявлена;
- Додаткові відомості, які можуть прискорити вирішення вашої проблеми;
- Переконатись, що вашу заявку прийнято.