Центр сучасних освітніх технологій


  • Бухгалтерія
    Кубік В.Д

    Бухгалтерія на підприємстві має важливе значення. Робота бухгалтерії пов’язана з постійним напрямком процесу господарської діяльності в русло, зазначене чинним законодавством України. Тобто, бухгалтерія – орган обліку та контролю, який організує бухгалтерський облік і веде сувору звітність, проводить різноманітного роду перевірки та інвентаризації, здійснює документальні ревізії.

    Основні функції бухгалтерії навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

    • безперервне ведення бухгалтерського обліку на підприємстві;
    • організація бухгалтерського обліку відповідно до законодавства та установчих документів, забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних принципів бухгалтерського обліку;
    • дотримання правил документообігу і технології обробки облікової інформації;
    • відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління фінансовими і матеріальними ресурсами;
    • систематизація інформації, що міститься в первинних документах на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах;
    • проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості;
    • складання і подання у встановлені терміни фінансової, податкової та статистичної звітності;
    • організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
    • участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;
    • проведення інвентаризації активів і зобов’язань для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка;
    • забезпечення перевірки стану бухгалтерського обліку у відокремлених підрозділах підприємства;
    • контроль своєчасності сплати податків та зборів згідно встановлених термінів та розмірів;
    • забезпечення достатньою достовірною інформацією інших відділів підприємства (економічного відділу, відділу маркетингу, відділу управління персоналом, юридичний відділ, тощо) для ефективної організації своєї роботи та прийняття ефективних управлінських рішень;
    • забезпечення роботи економічного планування й аналізу спрямованою на організацію раціональної фінансової діяльності, виявлення і використання фінансових резервів з метою досягнення найбільшої ефективності діяльності підприємства.
  • Відділ маркетингу
    Жарськa І.О

    Основні функції відділу маркетингу навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

    • розробка маркетингової стратегії підприємства;
    • аналіз ефективності логістичних схем доставки кожного виду товару;
    • контроль за виконанням планів поставки товарів за номенклатурою в розрізі укладених договорів;
    • вивчення попиту на продукцію підприємства і розробка прогнозів на наступний період;
    • аналіз і розробка прогнозів основних кон'юнктуроутворюючих факторів потенційних ринків збуту продукції підприємства;
    • складання планів реалізації продукції;
    • аналіз товарного асортименту, якості продукції, організації збуту, реклами і системи фірмового обслуговування на аналогічних підприємствах;
    • проведення маркетингових досліджень потреб споживачів продукції підприємства та кінцевих споживачів;
    • організація формування, наповнення та оновлення маркетингової бази даних за такими розділами: споживачі, конкуренти, кон’юнктура ринку, збут;
    • систематичне спостереження за ринком і коректування прогнозів відповідно до змін, що відбуваються;
    • розробка пропозицій керівництву підприємства зі створення нової продукції і зміни характеристик існуючих товарів;
    • визначення спільно з іншими відділами технічних характеристик і ціни нового виробу;
    • прогнозування попиту на нову продукцію;
    • аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства;
    • визначення методу та стратегії ціноутворення і розрахунок оптимальних цін на продукцію підприємства з врахуванням рівня попиту та цін конкурентів;
    • розробка системи знижок з ціни продукції підприємства;
    • налагодження контактів з замовниками і покупцями продукції, розробка заходів щодо підвищення ефективності збутової мережі;
    • забезпечення підготовки і укладення договорів на поставку товарів;
    • пошук нових ринків збуту і нових споживачів продукції;
    • підготовка оперативної та статистичної звітності про виконання поставок, договірних зобов’язань і своєчасне їх представлення з пояснювальною запискою;
    • розробка планів рекламних кампаній, вибір найбільш ефективних методів реклами, що враховують особливості рекламованої продукції і ринку. Визначення об'єктів реклами і сегментів ринку, на яких необхідно рекламувати продукцію;
    • організація роботи з проведення рекламних кампаній. Розробка необхідних рекламних матеріалів. Організація співробітництва з засобами масової інформації;
    • розробка концепції формування фірмового стилю, організація реклами за допомогою фірмових виробів (плакатів, буклетів, афіш, експрес інформації);
    • складання кошторису витрат на проведення рекламних заходів і здійснення контролю за дотриманням;
    • аналіз ефективності реклами, її впливу на збут продукції, інформованості споживача про продукцію підприємства і розробка рекомендацій з вдосконалення реклами;
    • забезпечення правильного складання встановленої звітності та її своєчасного подання керівництву. Аналіз ефективності функціонування маркетингової системи та розробка пропозицій щодо її вдосконалення.
  • Відділ управління персоналом
    Карпенко Н.В

    У відділі управління персоналом навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова» студенти виконують функції фахівців, що займаються проблемами економіки праці, зокрема аналізом та плануванням трудових показників.

    Під час виконання завдань з практики (3 курс) та тренінгу за фахом (4 курс) у даному відділі студенти мають можливість застосовувати теоретичні знання, отримані в ході лекційних та практичних занять з навчальної дисципліни «Економіка праці та соціально-трудові відносини», і, таким чином, отримати вміння та практичні навички для виконання своєї професійної діяльності за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр».

    Основні функції відділу управління персоналом (сектор «аналіз трудових показників») навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

    • аналіз і планування чисельності персоналу підприємства;
    • аналіз використання робочого часу на підприємстві;
    • аналіз продуктивності праці;
    • аналіз заробітної плати;
    • розробка проекту з удосконалення оплати праці;
    • планування витрат робочого часу;
    • планування фонду оплати праці;
    • складання зведеного плану з праці.
  • Планово-економічний відділ
    Кошельок Г.В

    Основні функції планово-економічного відділу навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

    • організація виробничого та технологічного процесу виготовлення продукції ТОВ «Супер-Нова»;
    • аналіз виробничої програми та динаміки випуску продукції цехами у натуральному виразі;
    • оформлення необхідних документів щодо випуску продукції, проведення закупки матеріалів, необхідних для виробництва;
    • аналіз основних засобів за складом, динамікою, структурою та технічним станом;
    • аналіз руху основних засобів і ефективності їх використання;
    • аналіз складу, структури та динаміки оборотних коштів підприємства;
    • аналіз ефективності використання оборотних коштів підприємства;
    • складання калькуляції собівартості окремих видів продукції та проведення порівняльного аналізу собівартості різних видів продукції;
    • аналіз структури витрат підприємства за економічними елементами;
    • складання кошторису загальновиробничих, адміністративних витрат, витрат на збут;
    • аналіз основних видів доходу, витрат і відрахувань підприємства;
    • аналіз основних видів прибутку підприємства;
    • аналіз показників рентабельності підприємства.

Пушкінська 25, к. 208
722-32-36
centrsot
ONEU LOGO