1. Учасниками семінару «Економіка Європейського союзу і майбутнє відносин ЄС-Україна -2015» є студенти 3 вищих навчальних закладів в Одесі і державні службовці Одеської обласної державної адміністрації.
2. Методика навчання була розроблена та спеціально пристосована для студентів України щоб сприяти передачі досвіду в галузі наукових досліджень, навчання і викладання для молодих вчених для дослідження ЄС.
Для програми семінару були обрані актуальні теми досліджень ЄС та відносин Україна-ЄС для збільшення можливостей працевлаштування майбутніх випускників.
3. Частина 1 семінару (Сесії 1-10) пов’язана з процесом європейської інтеграції і створенням єдиного європейського ринку, загальної політики та європейської грошово-кредитної політики та інших важливих питань частини 1.
Частина 2 семінару (Сесії 11-17) присвячена відносинам між ЄС та Україною. Особливо будуть розглянуті Угода про Асоціацію України та ЄС, Східне партнерство та геополітика України.
Обширна бібліографія містить презентації в Power Point, відео зі звуком, книги – всі он-лайн в One-Drive-Platform (http://1drv.ms/1zzaPdT) для допомоги в дослідженнях студентам для їх презентацій та буде оновлюватися кожен навчальний рік (2015-2018), тому що ЄС, і особливо Україна, проходять через великі структурні зміни на економічному і політичному рівні.
4. За допомогою One-Drive платформи на семінарі ми сприяємо поширенню досліджень в галузі Європейського Союзу особливо необхідних на академічному національному рівні.
5. Семінар створює основу для майбутнього полюсу європейських знань
Ректори (ОНЕУ, OНУ) і проректор (ОНПУ) цих університетів обізнані про необхідність цього курсу.
Середньостроковим завданням даного семінару є створення відділу/інституту досліджень Європейського союзу для аспірантів.
Семінар є основою для майбутніх полюсів європейського знання.
Методика викладання та навчання даного семінару «Економіка відносин Європейського Союзу та відносини ЄС-Україна-2015» була розроблена так, щоб отримати кращий результат для українських студентів. Кінцева мета полягає в підвищенні компетенції студентів для досягнення наступних п'яти основних цілей.
2.1. Навчитися, як використовувати платформу One-Drive щоб спілкуватися онлайн з професором і колегами.
Документ про те, як використовувати платформу One-Drive доступний на платформі.
Перед початком семінару один помічник доступний для зустрічі із студентами щоб пояснити, як працювати з платформою One-Drive і як завантажити свої презентації.
Ця платформа допомагає всім учасникам (професору, співробітникам та студентам), спілкуватися між собою.
2.2. Поліпшення навичок презентації студентів
Науково доведено, що студенти вчаться краще за все на практиці,а не слухаючи професорів в класі. Тому в цьому семінарі студенти є основними гравцями (акторами) і очікується активна участь студентів з самого початку. Студенти роблять презентації і таким чином вони покращують свої навички презентації, що буде сприяти досягненню однієї з цілей викладача на семінарі. Це дуже важливо в їх професійному житті, тому що писати хороші роботи є важливим, але вміння представляти аргументи переконливим чином ще більш важливо.
Отже, як студенти вчаться, щоб поліпшити свої навички презентації?
Чотири PowerPoint презентації будуть завантажені в платформі One Drive і студенти матимуть консультацію, що дається одним із помічників з цього питання до початку семінару.
2.3. Ефективно використовувати мультимедійні засоби в своїх виступах
ОНЕУ робить всі технологічні інструменти доступні для того, щоб студенти могли скористатися перевагами наявних інструментів та технологій. Це означає, що студенти можуть використовувати мультимедіа в своїх виступах. У бібліографії пропонується вибір презентацій PowerPoint, відео (зі звуком) і анімацію для студентів, щоб краще привернути увагу і більш ефективно взаємодіяти з учасниками.
За допомогою зображень, тексту і звуку, учасники будуть запам'ятовувати презентації набагато краще, ніж просто слова.
Часові обмеження надані в презентації для того, щоб навчити студентів , як керувати часом презентацій.
2.4. Посилення компетенції з економічної тематики ЄС
Зміст презентацій студентів має відношення до їх академічного і професійного життя.
Перша частина семінару (Сесії 2-10) має справу з процесом європейської інтеграції і створенням єдиного європейського ринку.
Визначення та реалізація спільної політики Європейського Союзу та Європейської грошово-кредитної політики є іншими великими питаннями першої частини.
Друга частина семінару особливо присвячена відносинам ЄС-Україна. Крім того, докладно будуть розглянуті Східне партнерство та українська геополітика (Сесії 11-18).
2.5. Поліпшення навичок ведення дискусії.
Після кожної презентації студенти задають питання і обговорюють теми зі своїми колегами і професором. Студенти будуть заохочені розвивати колективне мислення і розглядати проблеми з різних точок зору. Крім того, будуть мати можливість синтезувати і примирити суперечливі погляди і цінності.
Студенти повинні переконати учасників з їх аргументами і професор, відразу після того, як кожна презентація представлена, дає коментарі до студентів про їх виступи та поради як поліпшити свої навички презентації.
На національному рівні Інформаційний центр Європейського Союзу (EUI) при ОНЕУ надішле до всіх (19) Інформаційних центрів ЄС в Україні пряме посилання на семінар на платформі One-Drive. Область дослідження Україна-ЄС тільки недавно придбала значення в зв'язку з кризою на Україні і геополітичною важливістю України. Майже кожен день європейські та міжнародні ЗМІ повідомляють про конфлікт України та кризу. Обидві сторони - ЄС та Україна - лише недавно (2014р.) показали реальну зацікавленість в глибших політичних відносинах.
Друга частина семінару присвячена питанню відносин ЄС та України та геополітичнлму значенню України.
Обширна бібліографія була відібрана та доступна он-лайн на платформі One Drive і буде відправлена до Представництва ЄС в Києві. Семінар може стати стимулом для інших університетів впровадити курси по відносинам між ЄС та Україною.
В ході недавніх виборів дві основні політичні партії набрали 60% голосів виборців, і вони проєвропейські, але більшість населення і студенти дуже мало знають про ЄС.
Таким чином, існує нагальна і гостра потреба в інформації та проведенні дослідження за темою Європейського Союзу в країні і в університетах України. Семінар є дуже скромним внеском в задоволенні цих потреб.
Чимало потрібно зробити, і це займе багато часу, поки європейські цінності будуть асимільовані і засвоєні суспільством України.
2. Методика викладання.
3. Надання більшої видимості дослідженням ЄС на національному рівні.