Дійсність сьогодні диктує сучасному суспільству свої правила: більшість знаменних подій рекламують у ЗМІ, відомі персони з'являються в потрібному місці в потрібний час. І за всім цим стоять професіонали, в чиї обов'язки входить організація комунікаційного простору. Йдеться про професіоналів PR, фахівцях зі зв'язків з громадськістю. Абревіатура PR розшифровується як public relations, що в перекладі з англійської означає «зв'язки з громадськістю». PR потребує кожен.
Саме тому, вперше за всю історію ОНЕУ, з ініціативи Лялікова Сергія Володимировича був створений PR-сектор факультету економіки та управління підприємництвом.
Що ж таке PR-сектор ФЕУП? Варіантів відповіді на це питання стільки, скільки активістів PR-сектора. Якщо постаратися дати загальну характеристику, то вона буде такою: найпопулярніший і прикольний сектор факультету, який займається поширенням інформації на факультеті і про факультет, залученням студентів в суспільне життя, що дозволяє творчо себе проявити, завести нові знайомства і друзів.
У 2015 році в честь ювілея факультету була проведена так звана «Фотосушка» на якій були представлені кращі фотографії за останній час. Також з’явилась традиція робити щорічну фотосессію оновленного складу PR-сектору.
Ми допоможемо тобі зробити студентські роки яскравими і незабутніми. Всього дві букви - PR, а скільки можливостей! Ставай активістом PR-сектора і твоє життя буде сповнене подій і креативу!