Кафедра маркетингу


Всеукраїнський фестиваль-конкурс реклами 6-7 грудня 2014 року (проводиться раз в два роки)
Формат проведення фестивалю:
  • конкурс робіт учасників з ВНЗ, коледжів і шкіл України за двома напрямками: рекламні відео-ролики та друкована реклама;
  • запрошення компаній з усієї України, які представляють різні сфери бізнесу (рекламні компанії, великі виробничі підприємства, туристичні фірми, банки, великі торговельні мережі, фітнес-клуби, кафе, телекомунікаційні компанії та ін.) для вибору кандидатів на посади рекламістів, фахівців з PR з комунікацій.

День маркетолога 14 листопада (2014 рік)

11 листопада студенти та викладацький склад спільно організували свято, присвячене Міжнародному дню маркетолога. Всі групи брали активну участь в підготовці свята. Неймовірно запальними, часом по-доброму дивакуватими, веселими та інтелектуальними були виступи: від веселих відео про «нелегке» студентське життя до вікторин на перевірку ерудиції в сфері їхньої майбутньої професійної діяльності.


25 грудня 2014 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 41.055.03 відбувся захист кандидатської дисертації викладача кафедри маркетингу Шкурупської Ірини Олександрівни. Тема «Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнання», науковий керівник - д. е. н., доц. Литовченко І. Л.

Колектив кафедри щиро вітає здобувачку з успішним захистом!


Екскурсія в Музей цікавої науки (2015 рік)

Наукова студентська конференція (проводиться кожного року 10 квітня)

Актуальність вибору маркетингової спеціалізації економіста обумовлена не тільки великим попитом на ринку кваліфікованих кадрів, але і необхідністю врахування часто мінливих потреб клієнтів сучасного підприємства для забезпечення ефективності його діяльності. Крім того, саме для підприємств малого та середнього бізнесу все важливішим стає бачити і оцінювати конкурентів, тримати руку «на пульсі» ринку, оцінювати власні сильні і слабкі сторони, фокусуватися на «правильної» цільової аудиторії або розробляти ринкові ніші.

Навчаючись за спеціальністю «Маркетинг», Ви навчитеся встановлювати маркетингові цілі, стратегічно планувати збут, оптимально формувати «маркетинговий комплекс» товарів і послуг. Навчання на кафедри «Маркетингу» охоплює перелік маркетингових дисциплін від політики формування лінійки товарів і ефективних рекламних кампаній до осмисленого ціноутворення, створюють фундамент щодо формування висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця.



пров. Привокзальний, 2, к. 309
722-22-11
k.market http://marketing-oneu.org.ua
  • Документація кафедри
  • Дисципліни кафедри (Бакалавріат)
    • Вступ до фаху
    • Поведінка споживачів
    • Товарознавство
    • Маркетинг
    • Маркетингова товарна політика
    • Маркетингове ціноутворення
    • Маркетингові комунікації
    • Міжнародний маркетинг
    • Маркетингова політика розподілу
    • Математичні і статистичні методи в маркетингу
    • Інформаційні системи в маркетингу
    • Інтернет-маркетинг
    • Виставкова діяльність
    • Логістика
    • Маркетинг промислового підприємства
    • Маркетинг послуг
    • Маркетингові дослідження
    • Паблік рілейшнз
    • Дизайн реклами
  • Дисципліни кафедри (Магістратура)
    • Маркетинговий менеджмент
    • Стратегічний маркетинг
    • Рекламний менеджмент
    • Брендинг
    • Товарна інноваційна політика
    • Управління проектами маркетингу
    • Імітаційне моделювання в маркетингу
    • Логістичний менеджмент
    • Маркетинг в соціальних мережах
    • Менеджмент торгово-посередницької діяльності
    • Стандартизація і сертифікація
    • Маркетинг територій
    • Маркетинговий аудит
    • Маркетинг на ринку В2В
    • Інформаційний маркетинг
    • Методологія наукових досліджень
    • Системний синтез і аналіз в маркетингу
    • Державний маркетинг
    • Методологія дослідження ринку
    • Еволюція теорії маркетингу
    • Проблеми сучасного маркетингу
    • Глобальна економіка
    • Інтегровані маркетингові комунікації
ONEU LOGO