- Про кафедру |
- Співробітники |
- Наукова робота |
- Події
Основні наукові досягнення кафедри:
- Розробка методології логістичного походу.
- Розробка концепції маркетингової системи країни.
За останні роки захищено:
докторські дисертації:
- Окландер М.А. Формування логістичних систем підприємств (2003 р.).
- Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг промислових підприємств (2011 р.).
кандидатські дисертації:
- Шкурупської І.О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнання (2014 р)
- Михайленко О.Г. Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу) (2001 р.).
- Чукурна О.П. Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки (2004 р.).
- Губерник А.О. Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем (2007 р.).
- Жарська І.О. Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України (2008 р.).
- Ботушан М.І. Маркетингова комунікативна діяльність підприємств метизної підгалузі (2010 р.).
- Рулінська О.В. Страховий маркетинг: стратегічне планування в страхових компаній (2013 р.)
Підручники та навчальні посібники з грифом МОН України:
- Литовченко І. Л. «Вступ до фаху» для студентів І курсу всіх форм навчання спеціальності «Маркетинг» // навчальний посібник / І. Л. Литовченко, І.О. Шкурупська / - Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 144 с.
- Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи / І.О. Жарська / - Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.
- Сотніков Ю.М Маркетингові дослілження із застосуванням пакета SPSS / Ю.М. Сотніков / - Одеса. «Атлант». 2016 р. С. 146
- Жарська І. О.Інтерактивні методи навчання у маркетингу : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 197с.
- Кухарська Н. О. Маркетинг инноваций / Н.О. Кухарська, Л. В. Новошинська/ - Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 218 с.
- Андрєєва Н.М., Рулінська О.В. Товарна інноваційна політика:навчальний посібник/Н.М. Андрєєва, О. В. Рулінська. - Одеса:ФОП Бондаренко М.О., 2015 - 284 с.
- Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисунках: Учебное пособие/ О.Ф. Оснач; Одесский национальный экономический университет. - Одесса: ФЛП Бондаренко М.А., 2015. - 308 с.
- Окландер М.А., Хромов О.П. Промислова логістика: Навчальний посібник з грифом МОН України – Київ: Центр навчальної літератури, 2004.
- Окландер М.А. Логістика: Навчальний посібник з грифом МОН України – Київ: Зовнішня торгівля, 2005.
- Окландер М.А. Логістика: Підручник з грифом МОН України – К.: Центр учбової літератури, 2008.
- Маркетинг: Підручник з грифом МОН України / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005.
- Маркетинг: Підручник з грифом МОН України – 2-ге вид. / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш.– К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.
- Маркетинг: Підручник з грифом МОН України – 3-тє вид. / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.
- Маркетинг: Підручник з грифом МОН України – 4-те вид. / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009.
- Маркетинг: Підручник з грифом МОН України / А.Ф. Павленко, М.А. Окландер та інш. – К.: КНЕУ, 2008.
- Новошинська Л.В. Міжнародний маркетинг: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004.
- Оснач О.Ф. Товарознавство: Навчальний посібник з грифом МОН України.. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004.
- Оснач О.Ф. Товарознавство. Промислове обладнання, прилади, інструменти: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр учбової літератури, 2007.
- Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет-маркетинг: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр учбової літератури, 2008.
- Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005.
- Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг: Підручник з грифом МОН України – К.: Центр учбової літератури, 2009.
Монографії видані кафедрою маркетингу:
- Литовченко І. Л. Маркетинг образовательных услуг / І.Л. Литовченко, Я.А. Хмелярова / Республика Польша : «Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium», 2015. – С.73-85
- Андрєєва Н.М. Впровадження механізму інноваційного розвитку України в контексті екологізації економіки : монографія / Н.М. Андрєєва, О.М. Мартинюк / ІПРЕЕД НАН України. – Херсон : Грінь Д.С., 2016. – 136 с.
- Андрєєва Н.М. Діагностика маркетингової політики як інструмент антикризового управління підприємствами України // Управлінська, фінансова та маркетингова діяльність підприємств в умовах нестійкої економіки: колективна монографія / за заг. ред. К.Ф. Ковальчука. / Н.М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська Дніпропетровськ: Пороги, 2016 - 516 с., с. 464 – 472
- Andryeyeva Natalya Institutional basis of the recreational land use sustainable development in urban agglomerations // Legal mechanisms to ensure the activities of economic entities: collective monograph / Andryeyeva N., Bulysheva D./. – ISMA University. - Riga: "Landmark" SIA, 2016. - 192 p., Р.75 -84
- Литовченко И.Л. Шкурупская И.А., Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудования. Монография. – Киів, Наукова думка, 2015. – 211 с.
- І.Л. Литовченко, О.В. Рулінська, Л.В. Новашинська, В.Г. Баранова Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях:[монографія]/І.Л. Литовченко, О.В. Рулінська, Л.В. Новошинська, В.Г. Баранова; - Одеса:ИНВАЦ, 2014. - 280с.
- Окландер М.А. Маркетинг и логистика в предпринимательстве: Монографія / М.А. Окландер – Одеса: АП НТиЭИ, 1996.
- Окландер М.А. Контури экономической логистики: Монографія / М.А. Окландер – К.: Наукова думка, 2000.
- Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни: Монографія / М.А. Окландер – К.: Наукова думка, 2002.
- Маркетинг в секторах національної економіки: Монографія / Під ред. М.А. Окландера – Одеса: Астропринт, 2004.
- Окландер М.А. Логістична система підприємства: Монографія / М.А. Окландер – Одеса: Астропринт, 2004.
- Маркетинг підприємств споживчої кооперації України: Монографія / За ред. М.А. Окландера. – Одеса: Автограф, 2005.
- Окландер М.А., Чукурна О.П. Споживча кооперація: маркетингові моделі та технології: Монографія / М.А. Окландер, О.П. Чукурна – Одеса: Екологія, 2005.
- Окландер М.А., Чукурна О.П., Гончаренко В.В. Стратегії розвитку підприємств споживчої кооперації України: Монографія / М.А. Окландер, О.П. Чукурна, В.В. Гончаренко – Одеса: Екологія, 2007.
- Окландер М.А., Губерник А.О. Маркетингові інновації на ринку металопластикових віконних систем: Монографія / М.А. Окландер, А.О. Губерник – Одеса. – Астропринт. – 2009.
- Окландер М.А., Жарська І.О. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту: Монографія / М.А. Окландер, І.О. Жарська – Одеса. – Астропринт. – 2010.
- Окландер М.А., Литовченко І.Л., Ботушан М.І. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: Монографія / М.А. Окландер, І.Л. Литовченко, М.І. Ботушан – Одеса: – Астропринт. – 2011.
- Андрєєва Н. М. Методичні підходи до діагностики та комплексної оцінки ефективності інвестицій в природо перетворювальні проекти: соціо-еколого-економічний аспект: монографія/ Одеса: «Феникс», 2013.
- Андрєєва Н. М. Зелені інвестиції в агропромисловий сектор як сучасна філософія трансформації економіки України в умовах сталого розвитку / В кн.: Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : [Колективна монографія]/ Одеса, ТОВ «Лерадрук», 2013
- Звягінцева О.Б. Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія /Одеса : Фенікс, 2013
- Звягінцева О.Б.Механізм формування маркетингової політики комунікацій підприємств харчової промисловості України : монографія/Одеса : Фенікс, 2013
- Новошинська Л.В. Маркетинг фінансових послуг: монографія /Одеса,Пальміра,2013
- Новошинська Л.В. Управление в обществе XXI века:проблемы и решения: монографія/Филиал СПб.ГЭУ в г. Череповце,2013.
- Окландер М.А., Литовченко І.Л. Яшкина О.И. та ін. Маркетингові технології економічного зростання: монографія / Одеса, «Астропринт, 2012
- Литовченко І.Л. Сороко Є.М., Егорова-Гудкова Т.И. и др. Проблемы государственного регулирования виртуального рынка «Очерки о системе госуправления» : монографія/ООО «Институт креативніх технологий», Одесса – 2012
- Новошинська Л.В. Колективна монографія за результатами VI між.н-п конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу 27-29 вересня. «Управління маркетингоимиі ризиками інституційних інвесторів»: монографія /Суми ТОВ «ДД» «папірус».
- Новошинська Л.В. Маркетинг фінансових послуг інституційних інвесторів: монографія / Одеса.-ПАЛЬМІРА.
- Яшкіна О.І. Методологія статистичного забезпечення розвитку регіону: Монографія // За заг. ред.. канд..екон. наук, професора А.З. Підгорного, Одеса - 2012.
Науково-дослідна робота:
- «Маркетингові інструменти інноваційного розвитку економічних систем», номер державної реєстрації 0112U000128.
a. фундаментальне дослідження;
b. Предметом наукового дослідження є концептуальні та теоретико-методичні основи визначення маркетингового інструментарію, який сприяе розвитку сучасних економічних систем України та використанн таких інноваційних інструментів і технологій дослідження як стратегічне планування процесів розповсюдження інноваційних товарів, услуг, ідей (дифузія інновацій), бренд-менеджмент, веб-аналітика, маркетинговий аудит тощо та вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування і розвитк інноваційного маркетингового інструментарію.
- «Кон’юнктурний супровід та імплементація стратегії просування наукових розробок та промислової продукції на експорт», номер державної реєстрації 0116U000751.
a. прикладне дослідження;
b. Предмет наукового дослідження:створення засад інфраструктурної підтримки та стратегії просування наукових розробок та промислової продукції на експорт. Об’єкт наукового дослідження:процес формування кон’юнктурного супроводу та імплементаціястратегії просування наукових розробок та промислової продукції на експорт.
- «Розробка методологічних та методичних основ застосування маркетингу взаємовідносин посередницької структури на ринку В2В з урахуванням сучасних інформаційних технологій», номер державної реєстрації 209/2015
a. прикладне дослідження;
b. Предмет наукового дослідження: концептуальні та теоретично-методичні основи переходу в маркетинговоі діяльності посередницькоі структури на ринку В2В на інноваційні бізнес-моделі. Об’єкт наукового дослідження: процес формування механізму переходу в маркетингової діяльності посередницької структури на ринку В2В на інноваційні бізнес-процеси.