Кафедра маркетингу



Основні наукові досягнення кафедри:

  1. Розробка методології логістичного походу.
  2. Розробка концепції маркетингової системи країни.
За останні роки захищено:
докторські дисертації:
  1. Окландер М.А. Формування логістичних систем підприємств (2003 р.).
  2. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг промислових підприємств (2011 р.).
кандидатські дисертації:
  1. Шкурупської І.О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнання (2014 р)
  2. Михайленко О.Г. Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу) (2001 р.).
  3. Чукурна О.П. Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки (2004 р.).
  4. Губерник А.О. Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем (2007 р.).
  5. Жарська І.О. Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України (2008 р.).
  6. Ботушан М.І. Маркетингова комунікативна діяльність підприємств метизної підгалузі (2010 р.).
  7. Рулінська О.В. Страховий маркетинг: стратегічне планування в страхових компаній (2013 р.)
Підручники та навчальні посібники з грифом МОН України:
  1. Литовченко І. Л. «Вступ до фаху» для студентів І курсу всіх форм навчання спеціальності «Маркетинг» // навчальний посібник / І. Л. Литовченко, І.О. Шкурупська / - Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 144 с.
  2. Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи / І.О. Жарська / - Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.
  3. Сотніков Ю.М Маркетингові дослілження із застосуванням пакета SPSS / Ю.М. Сотніков / - Одеса. «Атлант». 2016 р. С. 146
  4. Жарська І. О.Інтерактивні методи навчання у маркетингу : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 197с.
  5. Кухарська Н. О. Маркетинг инноваций / Н.О. Кухарська, Л. В. Новошинська/ - Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 218 с.
  6. Андрєєва Н.М., Рулінська О.В. Товарна інноваційна політика:навчальний посібник/Н.М. Андрєєва, О. В. Рулінська. - Одеса:ФОП Бондаренко М.О., 2015 - 284 с.
  7. Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисунках: Учебное пособие/ О.Ф. Оснач; Одесский национальный экономический университет. - Одесса: ФЛП Бондаренко М.А., 2015. - 308 с.
  8. Окландер М.А., Хромов О.П. Промислова логістика: Навчальний посібник з грифом МОН України – Київ: Центр навчальної літератури, 2004.
  9. Окландер М.А. Логістика: Навчальний посібник з грифом МОН України – Київ: Зовнішня торгівля, 2005.
  10. Окландер М.А. Логістика: Підручник з грифом МОН України – К.: Центр учбової літератури, 2008.
  11. Маркетинг: Підручник з грифом МОН України / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005.
  12. Маркетинг: Підручник з грифом МОН України – 2-ге вид. / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш.– К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.
  13. Маркетинг: Підручник з грифом МОН України – 3-тє вид. / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.
  14. Маркетинг: Підручник з грифом МОН України – 4-те вид. / В.Руделіус, М.А. Окландер та інш. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009.
  15. Маркетинг: Підручник з грифом МОН України / А.Ф. Павленко, М.А. Окландер та інш. – К.: КНЕУ, 2008.
  16. Новошинська Л.В. Міжнародний маркетинг: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004.
  17. Оснач О.Ф. Товарознавство: Навчальний посібник з грифом МОН України.. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004.
  18. Оснач О.Ф. Товарознавство. Промислове обладнання, прилади, інструменти: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр учбової літератури, 2007.
  19. Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет-маркетинг: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр учбової літератури, 2008.
  20. Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг: Навчальний посібник з грифом МОН України. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005.
  21. Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг: Підручник з грифом МОН України – К.: Центр учбової літератури, 2009.
Монографії видані кафедрою маркетингу:
  1. Литовченко І. Л. Маркетинг образовательных услуг / І.Л. Литовченко, Я.А. Хмелярова / Республика Польша : «Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium», 2015. – С.73-85
  2. Андрєєва Н.М. Впровадження механізму інноваційного розвитку України в контексті екологізації економіки : монографія / Н.М. Андрєєва, О.М. Мартинюк / ІПРЕЕД НАН України. – Херсон : Грінь Д.С., 2016. – 136 с.
  3. Андрєєва Н.М. Діагностика маркетингової політики як інструмент антикризового управління підприємствами України // Управлінська, фінансова та маркетингова діяльність підприємств в умовах нестійкої економіки: колективна монографія / за заг. ред. К.Ф. Ковальчука. / Н.М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська Дніпропетровськ: Пороги, 2016 - 516 с., с. 464 – 472
  4. Andryeyeva Natalya Institutional basis of the recreational land use sustainable development in urban agglomerations // Legal mechanisms to ensure the activities of economic entities: collective monograph / Andryeyeva N., Bulysheva D./. – ISMA University. - Riga: "Landmark" SIA, 2016. - 192 p., Р.75 -84
  5. Литовченко И.Л. Шкурупская И.А., Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудования. Монография. – Киів, Наукова думка, 2015. – 211 с.
  6. І.Л. Литовченко, О.В. Рулінська, Л.В. Новашинська, В.Г. Баранова Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях:[монографія]/І.Л. Литовченко, О.В. Рулінська, Л.В. Новошинська, В.Г. Баранова; - Одеса:ИНВАЦ, 2014. - 280с.
  7. Окландер М.А. Маркетинг и логистика в предпринимательстве: Монографія / М.А. Окландер – Одеса: АП НТиЭИ, 1996.
  8. Окландер М.А. Контури экономической логистики: Монографія / М.А. Окландер – К.: Наукова думка, 2000.
  9. Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни: Монографія / М.А. Окландер – К.: Наукова думка, 2002.
  10. Маркетинг в секторах національної економіки: Монографія / Під ред. М.А. Окландера – Одеса: Астропринт, 2004.
  11. Окландер М.А. Логістична система підприємства: Монографія / М.А. Окландер – Одеса: Астропринт, 2004.
  12. Маркетинг підприємств споживчої кооперації України: Монографія / За ред. М.А. Окландера. – Одеса: Автограф, 2005.
  13. Окландер М.А., Чукурна О.П. Споживча кооперація: маркетингові моделі та технології: Монографія / М.А. Окландер, О.П. Чукурна – Одеса: Екологія, 2005.
  14. Окландер М.А., Чукурна О.П., Гончаренко В.В. Стратегії розвитку підприємств споживчої кооперації України: Монографія / М.А. Окландер, О.П. Чукурна, В.В. Гончаренко – Одеса: Екологія, 2007.
  15. Окландер М.А., Губерник А.О. Маркетингові інновації на ринку металопластикових віконних систем: Монографія / М.А. Окландер, А.О. Губерник – Одеса. – Астропринт. – 2009.
  16. Окландер М.А., Жарська І.О. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту: Монографія / М.А. Окландер, І.О. Жарська – Одеса. – Астропринт. – 2010.
  17. Окландер М.А., Литовченко І.Л., Ботушан М.І. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: Монографія / М.А. Окландер, І.Л. Литовченко, М.І. Ботушан – Одеса: – Астропринт. – 2011.
  18. Андрєєва Н. М. Методичні підходи до діагностики та комплексної оцінки ефективності інвестицій в природо перетворювальні проекти: соціо-еколого-економічний аспект: монографія/ Одеса: «Феникс», 2013.
  19. Андрєєва Н. М. Зелені інвестиції в агропромисловий сектор як сучасна філософія трансформації економіки України в умовах сталого розвитку / В кн.: Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : [Колективна монографія]/ Одеса, ТОВ «Лерадрук», 2013
  20. Звягінцева О.Б. Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія /Одеса : Фенікс, 2013
  21. Звягінцева О.Б.Механізм формування маркетингової політики комунікацій підприємств харчової промисловості України : монографія/Одеса : Фенікс, 2013
  22. Новошинська Л.В. Маркетинг фінансових послуг: монографія /Одеса,Пальміра,2013
  23. Новошинська Л.В. Управление в обществе XXI века:проблемы и решения: монографія/Филиал СПб.ГЭУ в г. Череповце,2013.
  24. Окландер М.А., Литовченко І.Л. Яшкина О.И. та ін. Маркетингові технології економічного зростання: монографія / Одеса, «Астропринт, 2012
  25. Литовченко І.Л. Сороко Є.М., Егорова-Гудкова Т.И. и др. Проблемы государственного регулирования виртуального рынка «Очерки о системе госуправления» : монографія/ООО «Институт креативніх технологий», Одесса – 2012
  26. Новошинська Л.В. Колективна монографія за результатами VI між.н-п конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу 27-29 вересня. «Управління маркетингоимиі ризиками інституційних інвесторів»: монографія /Суми ТОВ «ДД» «папірус».
  27. Новошинська Л.В. Маркетинг фінансових послуг інституційних інвесторів: монографія / Одеса.-ПАЛЬМІРА.
  28. Яшкіна О.І. Методологія статистичного забезпечення розвитку регіону: Монографія // За заг. ред.. канд..екон. наук, професора А.З. Підгорного, Одеса - 2012.

Науково-дослідна робота:
  1. «Маркетингові інструменти інноваційного розвитку економічних систем», номер державної реєстрації 0112U000128.
  2. a. фундаментальне дослідження;

    b. Предметом наукового дослідження є концептуальні та теоретико-методичні основи визначення маркетингового інструментарію, який сприяе розвитку сучасних економічних систем України та використанн таких інноваційних інструментів і технологій дослідження як стратегічне планування процесів розповсюдження інноваційних товарів, услуг, ідей (дифузія інновацій), бренд-менеджмент, веб-аналітика, маркетинговий аудит тощо та вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування і розвитк інноваційного маркетингового інструментарію.

  3. «Кон’юнктурний супровід та імплементація стратегії просування наукових розробок та промислової продукції на експорт», номер державної реєстрації 0116U000751.
  4. a. прикладне дослідження;

    b. Предмет наукового дослідження:створення засад інфраструктурної підтримки та стратегії просування наукових розробок та промислової продукції на експорт. Об’єкт наукового дослідження:процес формування кон’юнктурного супроводу та імплементаціястратегії просування наукових розробок та промислової продукції на експорт.

  5. «Розробка методологічних та методичних основ застосування маркетингу взаємовідносин посередницької структури на ринку В2В з урахуванням сучасних інформаційних технологій», номер державної реєстрації 209/2015
  6. a. прикладне дослідження;

    b. Предмет наукового дослідження: концептуальні та теоретично-методичні основи переходу в маркетинговоі діяльності посередницькоі структури на ринку В2В на інноваційні бізнес-моделі. Об’єкт наукового дослідження: процес формування механізму переходу в маркетингової діяльності посередницької структури на ринку В2В на інноваційні бізнес-процеси.


пров. Привокзальний, 2, к. 309
722-22-11
k.market http://marketing-oneu.org.ua
  • Документація кафедри
  • Дисципліни кафедри (Бакалавріат)
    • Вступ до фаху
    • Поведінка споживачів
    • Товарознавство
    • Маркетинг
    • Маркетингова товарна політика
    • Маркетингове ціноутворення
    • Маркетингові комунікації
    • Міжнародний маркетинг
    • Маркетингова політика розподілу
    • Математичні і статистичні методи в маркетингу
    • Інформаційні системи в маркетингу
    • Інтернет-маркетинг
    • Виставкова діяльність
    • Логістика
    • Маркетинг промислового підприємства
    • Маркетинг послуг
    • Маркетингові дослідження
    • Паблік рілейшнз
    • Дизайн реклами
  • Дисципліни кафедри (Магістратура)
    • Маркетинговий менеджмент
    • Стратегічний маркетинг
    • Рекламний менеджмент
    • Брендинг
    • Товарна інноваційна політика
    • Управління проектами маркетингу
    • Імітаційне моделювання в маркетингу
    • Логістичний менеджмент
    • Маркетинг в соціальних мережах
    • Менеджмент торгово-посередницької діяльності
    • Стандартизація і сертифікація
    • Маркетинг територій
    • Маркетинговий аудит
    • Маркетинг на ринку В2В
    • Інформаційний маркетинг
    • Методологія наукових досліджень
    • Системний синтез і аналіз в маркетингу
    • Державний маркетинг
    • Методологія дослідження ринку
    • Еволюція теорії маркетингу
    • Проблеми сучасного маркетингу
    • Глобальна економіка
    • Інтегровані маркетингові комунікації
ONEU LOGO